söndag, juli 26, 2009

Om skor

Har förstått att jag kanske skriver om fel saker? Tror det är för lite skor på min blogg... Kollade runt lite på andra bloggar och det handlade rätt mycket om... skor...

Ett inlägg om ett par skor på en blogg brukar få i snitt 170 kommentarer så jag har ju förstått att det måste vara väldigt intressant.

Så jag köpte dom här för att ha nåt att skriva om som kan intressera.


Tycker att dom är rätt snygga och dom får bli en present. Fick dom billigt i alla fall, tror jag? Minns inte riktigt, det svartnade liksom för ögonen en kort stund vid kassan, blev helt svart och jag hörde rösten från expediten som på avstånd men jag tror hon sa nåt om att dom säkert skulle uppskattas och att jag var välkommen tillbaka. Det var många siffror på kassaapparaten det minns jag, innan allt blev lite otydligt.

Så nu har jag skrivit om skor.

4 kommentarer:

  1. De där köpte du säkert på Eurosko med 70% rea... Ha ha ha!! Jag ser fram emot att se dem på dig på jobbet när du lagar mat. Då kommer du garanterat att få 170 kommentarer i bloggen, jag kan lämna minst 99 ;-) *asg*

    Ha en härlig semestervecka!

    PS. Nytt specialkaffe inköpt, denna gång med smak av Irish Coffe, tänkte att det var precis rätt på jobbet... ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag minns inte ens om jag köpte dom eller om det var en dröm, för nu vaknade jag precis och nu vet jag inte om jag fortfarande sover och drömmer eller faktiskt är vaken? Läget är lite förvirrat!!!??? och det skall bli skönt med semester!!! om det är så att jag nu har semester? och inte det är en dröm och att det egentligen är februari nu??? Tror jag får sova på saken och chansa på att inte ställa mobilen på ringning för jag behöver nog sova nu känns det som om jag inte nu redan gör det??? Skorna var föresten inte till mig, tror inte att dom finns i storlek 46, köpte storlek 38 minns jag om jag nu verkligen gjorde det, inte minns men köpte och dessutom, jag är ju mer något av en Converse-människa vet du… tror jag måste fortsätta vakna nu eller sova???

    Har jag semester???

    Tack för kaffet!!! Ja det kan nog behövas… ha ha ha :-)

    SvaraRadera
  3. Visst har jag bra skosmak! :-)

    SvaraRadera