fredag, juli 17, 2009

I'm back!

Fast det kanske inte ens är någon som märkt att jag varit borta? inte ens mina akvariefiskar... dom är döda...

Jag har varit borta på annan ort några dar: Har flyttat sten, grävt ett hål och byggt en kulle. Jag har semester, brukar göra sånt då, flytta sten, gräva hål och bygga kullar, vad gör ni själva på semestern...?

Men har Också ätit goda middagar, druckit goda viner och haft det riktigt trevligt!!!

Detta är ett s.k. "Semesterhål"...

Peruk-buske, i motljus blir den rätt fantastisk.

Tusen o fler nyanser av grönt...

Intensivt blodröd...


En rätt vanlig ros, tror jag? Vet i alla fall EN som vet vad den heter!


En helt "vanlig" slända. Men kolla in det otroligt intrikata mönstret på vingarna... Man kan ju bara bli imponerad av vad naturen kan åstadkomma... (Ja ni får väl klicka på bilden då så ni ser vad jag menar!)

Jag tror just den här åt lite bladlöss på rosenbuskan, Snyggt jobbat!!!


Slut, Frågor?

2 kommentarer:

  1. Vilka fina kort!

    SvaraRadera
  2. Tack, och ibland har man ju bara tur som med sländan som satt rätt stilla i någon minut. växter är för det mesta rätt stillsamma av sig...

    SvaraRadera