torsdag, juli 30, 2009

Baksidor

Första lagret färg på plats igår, 14 timmars torktid så nu kan andra strykningen ske när som helst. Den uppmärksamme läsaren kanske ser att det saknas lite vit färg på en del ställen.


Det är för att det är baksidan som aldrig kommer att synas, varför berätta om något så till synes bagatellartat? Jo för att det är ett framsteg i min personlighetsutveckling jag försöker lära mig att inte lägga ner tid och möda på "onödiga" saker, på sådant som saknar betydelse hur man än ser på saken.

Detta är ju trots allt inte ett precisionsinsrument som skall cirkla i omloppsbana runt jorden för att mäta ett eller annat, då är det ju rätt viktigt att inte "fuska"... Detta är en helt vanlig jäkla trälåda som skall stå på min balkong om allt går som planerat, den skall vad jag vet inte upp i omloppsbana (om det blir aktuellt så får jag väl måla baksidan då, men inte nu...).

Och nu hade jag ju tid att skriva detta i stället för att måla baksidan...

Slut, Frågor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar