måndag, juli 13, 2009

Dagens video eller...?

Dagen video.

Eller ska jag verkligen börja med det? Dagens video? Fan, det betyder ju att jag måste hitta 365 bra låtar på ett år!!! Finns det så många bra låtar? Ja antagligen gör det väl det men hur kul är det för ER? att tröska er igenom alla mina personliga låtval???

Men det kanske är jättekul...? Eller Inte...

Ska jag verkligen göra det här, "dagens video"?

Känns som lite fuskutfyllnad på nåt sätt...

Som om jag inte hade något att skriva om, så då, ja va fan släng till läsarna en video... Känns inte riktigt bra "Faktiskt" ( ;-) ). jo det där va till en speciell person.

Fast ibland är ju idétorkan på vad man (Det Heter Inte Man det Heter Jag, säger min psykolog ha ha ha) skall skriva om lite akut... Och nu är ju mina älsklingar hos sin mamma så då får man ju inga uppslag därifrån heller.

Så om Ni läsare har Förslag på några högintressanta ämnen jag kan skriva om så hojta till! Förresten behöver dom inte vara så där intressanta... heller, för den delen... Jag kan skriva om vad som helst. Har ju rätt lätt för att engagera mig i det mest skilda ämnen, bara så ni vet.

Fast inget där man verkligen måste veta något! bättre om det är något man kan bara tycka och ha åsikter om...

Dagens Video

U2 Magnificent...

2 kommentarer:

  1. MAT!!! Recept gärna med dina proffsiga bilder ;-))

    SvaraRadera
  2. Mat är ju ett bra förslag att skriva om, men det gör jag ju redan... Lite annat tror jag skulle vara bra också? Kul att konserten var så lyckad igår!!!

    SvaraRadera