söndag, augusti 02, 2009

Online igen

I nästan ett dygn var min Internetuppkoppling död, ja inte bara min här i norrort tydligen även för folk i Uppsala och blekinge också... Undrar hur dom "dragit sladdarna" egentligen? Lite kors o tvärs över landet tydligen.

Fast det frågade jag inte kundtjänst när jag äntligen kom fram efter ett par timmars upptagetsignal och så småningom med plats nummer 15 i kön när signalen äntligen gick fram över huvud taget. Ville då bara veta om det skulle fixas snart? och det skulle det! lovade den något "trötte" killen på kundtjänst.

Vilken nitlottssöndag att jobba där idag när det ringer ett par tusen människor och vill veta exakt samma sak. Men hur som helst, nu fungerar mitt Internet igen och jag och jag surfar som en glad säl på cyberrymdens oänliga vågor i ett hav av märkliga varelser och fenomen.

Lite kvällsmusik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar