tisdag, augusti 11, 2009

Ny look

Så är det nu klart, det jag så länge gått och funderat på!

Nej det är ju verkligen ingen stor sak egentligen men det fläktade skönt på Helt Nya ställen på huvudet när jag cyklade hem ner för backen.

Clara grät i och för sig och ville inte titta eftersom hon inte gillar att pappa förändras på Minsta sätt men Ebba klappade glatt min nya rakade huvud. Nåja Clara kommer nog att vänja sig efter ett tag (det var ju likadant när jag för två tre år sedan rakade av mig skägget), hon kan ju inte gå blundande genom livet lilla gumman, till slut måste hon nog ändå våga titta på pappa...

Ni får se redan nu.


Ebba ger mig en stor kram innan det börjar. Men ni ser ju själva... Kanske inte världens bästa frisyr...

Passar kanske Ebba i pipskägg?


Nu finns det ingen återvändo.


Storasystrarna hejade glatt på

Filippa Tycker det blir bra och Anna kämpar på med mitt hår.

Nu så börjar man ju se hur det kommer att bli

Lite paus och Rock 'n Roll

Det var inga sura miner

Så här har min nacke aldrig synts förr

Fördigklippt och helt nöjd med resultatet

Nu får detta bli min frisyr hädanefter, inte helt missnöjd.

Slut, Frågor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar