fredag, juni 12, 2009

Sommarlov

Idag slutade vårterminen och mina flickor fick sommarlov. Vi firade på Mcdonalds, var annars? Och köpte sedan sommarsandaler. Nu väntar 10 veckors skön ledighet för mina små.

Ebbas kommentar när vi gick hem efter hennes första skolavslutning, i sex-års var;
”Jaha nu var det klart, nu e det ju bara studenten kvar o lite sånt…” Undrar lite vad hon menade med det och vad hon egentligen tror… ha ha.

Clara i cerise och Ebba i grönt på skolavslutning

Ebba funderar, bara några år kvar, sen är det klart...

Ingen gungar högre...

ingen springer fortare...

2 kommentarer:

  1. Fina flickor du har, och Ebba verkar vara en riktig funderare kul tjej. Våra grannars flickor heter oxå Ebba och Clara ;-))
    Vi firade skolavslutningen på pizzerian, blev en tradition för vi gjorde det förra året oxå. tack för sås recepten, ska göra de på gotland verkar smariga. ha det!

    SvaraRadera
  2. ja Clara o Ebba är mina älsklingar, så olika men fantastiska var och en på sitt sätt. Kul med skolavslutningstraditioner, det är ju något man bär med sig genom hela livet. och jag tycker du absolut ska göra mina sås-recept du kommer inte att bli besviken ha ha.

    Kapten Nemo/Jibrail

    SvaraRadera