lördag, juni 06, 2009

En annan sida helt enkelt

För er som kanske börjar tröttna på denna blogg utan vare sig samhällsengagemang, viktiga frågor, seriositet och ställningstagande… jag kanske bättrar mig på de punkterna men fan vet egentligen om det kommer att bli så? Antagligen kommer jag fortsätta att skriva om oväsentligheter här (ja någon enstaka gång så blir jag väl allvarlig och ”seriös” men inte varje dag…).

För er som vill ha något annat också så kan jag ju hänvisa till min andra blogg som är rätt så annorlunda från denna… Där är det lite annorlunda texter än dessa, helt enkelt en annan sida av mig. Men vem har sagt att människan och livet måste vara bara på ett sätt?

Jag tror de flesta av oss har olika sidor? Åtminstone hoppas jag att det är så. Och kanske finns det i alla fall någon text bland alla (jo det har blivit rätt många nu…) som kan tala till er, jag hoppas att det är så. Livet är inte så svart och vitt även om det vore rätt skönt om det var så, i alla fall ibland, att vi alltid hade svar på våra frågor, att vi inte behövde reflektera och tänka lite djupare, varför är vi här? Och vad skall vi göra med våra liv som vi fått alldeles gratis…

Adressen är: http://atlantisskuggor.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar