fredag, september 18, 2009

Städa först skriva sen.

Valde idag mellan att skriva eller städa... Städningen vann. Ska nog skriva något litet senare i kväll hoppas jag.

Tror jag är en riktigt usel källsorterare, men papper är väl papper? Vad händer egentligen om det slinker med några gamla pastapaket o bag in boxar bland mitt papper?

Har jag förstört något känsligt ekosystem i Amazonas nu???

Om en stund kommer Filippa mitt äldsta bonusbarn och fikar, antagligen och förhoppningsvis så stannar hon också och äter tacos med flickorna och mig. Så vi hinner ta ett glas vin och snacka lite allvar o skit också. Det är skönt när barn växer upp och blir unga vuxna som man fortfarande tycker det är lika kul att träffa och att dom förhoppningsvis tycker detsamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar