fredag, september 11, 2009

Jo, man får fakiskt skratta!

Fredagskväll 21.21. Hemma igen efter en bra men lite stökig dag på jobbet, Hem Ljuva Hem :-).

Lite sent ute med detta klipp jo jag vet det! Men när jag såg det i onsdags så kände jag hur hornen växte i pannan och all medmänsklighet rann ur mig lika snabbt som Bag-in-boxen i glada vänners lag (eller möjligtvis på någon form av home sale party? Men det vet jag inget om egentligen, bara en helt omaskerad fördom...). Det här var helt klart en av det bästa och roligaste auditions Idol någonsin haft ... Jag Har sällan skrattat så mycket.

Jag älskar när han sjunger "trick or treat smell my feet give me someone good to eat..." och sedan för handen upp till munnen och klapprar med tänderna! Det ÄR ju så djävla klockrent HA HA HA!!! Och Anders Bagge är ju här Bevisligen en så fruktansvärt snäll person! "Det var bra... Det var bra... Lugna dig lite nu"... Inte börja gråta!"... "Det var jättebra... så där..., ...ja?" samtidigt som han ser helt chockad och Totalt!!! Olycklig ut!!! Ja jag trodde jag skulle kvävas av skratt (och det hade väl varit rätt åt mig, min elake djävel... :-D).



Men det här ÄR på riktigt och jag skrattar åt det med...

The Nervous Kid, Jimmy Kimmel's staff asked this kid to wish Rosanne Barr Happy Birthday on camera, take a look at how nervous he gets. The poor kid was voted Kimmel's favorite person of the year!



HA HA HA!!!

Nu måste jag nog gå och bestraffa mig själv för att jag är en sådan elak person... Får se vad jag kan tänka ut för hemskt åt mig själv nu då? Kanske hyvlar jag inte den vita tryffeln över pastan i kväll utan nöjer mig med den något enklare svarta... Eller så kanske jag Inte korkar upp min Lafite 45 utan nöjer mig med en Prieuré-Lichine 74? Om jag gör båda! så Borde det väl vara straff nog? Eller...?

Slut, Frågor?

5 kommentarer:

  1. Ha ha ha jag tittade på det nu igen!!! Så bra!!! Jag får ont i magen!Och hålle rmed dig det BÄSTA är när han han sjunger "trick or treat smell my feet give me someone good to eat" och sedan för handen upp till munnen och klapprar med tänderna. Klockrent!!! Måste kolla igen jag döööööööööööööör

    Trevlig Helg!

    SvaraRadera
  2. Tipsar om att helt sonika lägga till 15 extra piskrapp över vardera axel under kvällens vanliga självspäkning. Det är så jag undkommit såväl dåligt samvete som personlig utveckling de under större delen av mitt vuxna liv.

    För vidare information:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Cat_o_nine_tails

    SvaraRadera
  3. Just "tandklappret" ger ju det hela en helt osannolik höjning av "skrattfaktorn"!!!

    Kära Crack Mango! Jag är alltid lika glad för dina så konstruktiva kommentarer att jag nästan blir tårögd.

    Eller så kan min tårögdhet bero på att jag nu gjorde precis som du sa och la till 15 rapp vilket nu ger mig totalt 40 över Vardera! Så klart axeln!

    Allt annat vore ju rätt o slätt fusk och sådant har jag aldrig kunnat tolerera utom en gång inför ett religionsprov i 3:an...

    Men jag tror nog att den anekdoten får bli kvällen inlägg istället...

    Tack för din så väldigt informativa länk! Vilka sidor du surfar runt på för ditt höga nöjes skull vill jag helst inte veta, även om jag har mina aningar...

    Att du undkommit dåligt samvete med denna enkla metod glädjer mig naturligtvis något alldeles oerhört! Dock blir jag lite besviken på att det fått dig att undkomma personlig utveckling...!

    Kanske borde du där prova en annan metod? För att nå personlig utveckling... Mitt tips till dig Crack Mango blir därför, svart tryffel i stället för vit!

    Det finns knappast något mer plågsamt och personlighetsutvecklande än att VETA att där ligger den vita tyffeln i kylen och vibrerar av gastronomisk lust! Men du rör den inte utan tar helt sonika fram den svarta och hyvlar den i stället!!!

    Sånt svider själen kan jag lova! Och man Riktigt Känner hur personlighetsutvecklingen fullkomligt likt en Saturn C-5 raket rusar i höjden mot interstellära nivåer!!!

    Prova... Du kommer Inte att bli besviken!

    Nej du kära Crack Mango, nu måste jag nog gå och packa upp min ankpress som varit på service och omförsilvring...

    SvaraRadera
  4. Måste titta igen såååååååååååååå kul! Jag skrattar (nästan) gråter varje gång ;-))

    SvaraRadera
  5. Ja det är tre helt fantastiska minutrar som ju kan får en på gott humör hur många gånger som helst...!!!

    SvaraRadera