fredag, maj 01, 2009

Irriterande skitsak nr.2

Ytterligare en liten irriterande skitsak… Och det finns rakt framför näsan på er här på bloggen, ja förutom mina omständiga utvikningar då förståss… Jag tänkte på hur irriterad jag blir på att formateringen av texterna inte blir som jag säger, eller snarare beordrar! att dom ska bli och jag fattar inte varför, vilket gör det ännu mer irriterande. Har märkt att när jag importerar text från Word så blir det ibland nåt konstigt html-fel? Det går visserligen att publicera ändå men eftersom jag är i det närmaste tvångsmässigt petig med vissa saker så retar det mig något alldeles pyramidalt!!!

Personen bakom det ytterst användbara ordet "pyramidal". Tack för ditt bidrag till mänskligheten genom detta...

(tänkte närmast på typsnittet i inlägget under, valborgsmässoafton 2009 som har Times New Roman medan alla andra texter har Verdana eller möjligtvis Arial, skitsak... jo jag vet... tror jag måste göra lite curry för att lugna ner mig... :) ha ha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar