måndag, maj 04, 2009

Fel i rumtiden?

Det här Är kul, om man nu råkar vara en inbiten sci-fi-nörd som jag… Men förstår om inte alla tycker det…


Top 10 Star Trek Technobabbles


Hmmm, fan nu känner jag det som om det var en fluktuation i den mononukleära rumtiden, kan det vara en fasförskjutning på det subatomära planet eller är det bara så att jag åt något dåligt till middag, att min bag-in-box är slut eller att balkongdörren står öppen???


Ebba kom precis ut nu när jag sitter o skriver kl.23.55, gick ut i köket, drack ett glas vatten o sa på väg tillbaka till sängen,


–Pappa det är skönt att vara hemma, då kan man somna lugnt…


Ett sådant uttalande från en sexåring värmer i hjärtat!!!


Är det förresten någon som vet, inte bara tror eller gissar varför det ”knastrar” om vatten precis innan det kokar upp? Har länge undrat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar