torsdag, maj 28, 2009

Nu ska jag vara snäll... (mot J. Palm)

Nu ska jag skriva något snällt om Johan Palm… Jo det är säkert!


Men börja med att titta på det här så ni förstår vad jag menar. På 21 sekunder hinner J med Både ironi och dessutom visdomsord, inte illa!



Klar det blev något fel i rösträkningen, Det fattar väl vem som helst Johan… Jag tror bestämt du får bli min nya ironi-guru, jag förstår uppriktigt sagt inte hur du bär dig åt. Men det aahhh jag fattar inte bara hur du gör!!!!


” Man skall aldrig överskatta folks förmåga att förstå sig på ironi” Jaha nu har jag klurat på den, inte speciellt länge om jag skall vara ärlig men du menar väl att folk inte fattar ironi? snälla säg att det var rätt?


Själv skulle jag inte dra mig för att inte säga eller till och med avstå från att inte påstå att man aldrig skall överskatta folks förmåga att inte förstå ironi…


Jag blir så avundsjuk bara.


Ooooohhhh gud vilka fina presenter du fått! Jag önskar jag va som du och också fick så fina presenter oj oj va jag skulle bli glad då! Och du har det ju så fint hemma! Tänk om jag hade det lika fint hemma som du har det, oj oj va jag skulle bli glad då! Både nallar och kaffe i present och så fint hemma!!!


Är det förresten någon som vet om tågen fortfarande stannar i Mjölby…?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar