söndag, november 15, 2009

Uppdatering och Skräck...

Söndagskväll och nu har jag varit rätt usel på att skriva här igen! Kort uppdatering om vad som hänt sen sist då.

  • Tv:n slutade helt överraskande fungera 5/11, 10 dagar sen nu och det går förvånansvärt bra att leva utan tv! Skall dock lämna in den snart innan garantin går ut.
  • Vi fick ärva ett nästan nytt badkar av mormor och morfar när dom bytte, fick det dessutom levererat ända in i mitt vardagsrum. Nu är det på plats (i badrummet) och används flitigt av både flickorna och mig. Stort tack!
  • Daniel mitt mellanäldsta bonusbarn har fyllt 19 år och vi var där på trevligt kalas.
  • Det har varit Skräck-disco på skolan i fredags den trettonde... Både Clara och Ebba var särskilt hemska. Clara var en Vacker men dödligt farlig vampyr, Ebba var Zombie-häxa (den farligaste sortens häxa!!! enligt både Ebba och mig) och nog mest bara dödlig... Båda var fullt nöjda med kvällen och somnade gott efter avzombifierings- respektive avvampyriseringsbad.

Trött men fortfarande farlig zombiehäxa.

Det var särskilt roligt att gå med Ebba på vår lilla lokala ICA på vägen hem efter festen :-). (Clara som är lite äldre fick hålla på ett tag till på discot)

Clara den vackra vampyren!

Det var i korthet vad som hänt sen senast. Lovar att försöka bättra mig i inläggsfrekvens.

Slut, Frågor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar